خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

آه

 از شاخه دل چون بپرم ..آه نگو

بی یاد شما خون جگرم...آه نگو

استاد به من گفت چرا دل تنگی

یک لحظه تو از برابرم ...آه نگو

نظرات 5 + ارسال نظر
Secret جمعه 29 آبان 1394 ساعت 19:27

جناب اقای طالبی
خیلی از دوستان من معنی های شمارا که موقع گوشی کار کردن سرکلاس میگفتید رو در امتحان های نهایی نوشتن و خیلی ضرر کردن و کسانی از کتاب های کمک درسی معنی های کامل رو خوندن نمره خوب گرفتند.من شمارا خیلی دوست میداشتم،و هنوزم احترامتونو دارم و منو هم توی مدرسه ها میبینید و با من حال و احوال پرسی میکنید فقط میخواستم بهتون بگم چون خیلی اذیت شدم و از دستتون ناراحت گرچه الان شاگرد شما نیستم.در پناه حق

سلام مجدد . ضمن ارادت ..من خودم مصحح امتحان نهایی بودم و در تصحیح بر گه ها این گونه که شما می گویی نیست و نبوده ..در هر حال اگر قصور و کوتاهی بوده ببخشید ....یا علی

Secret شنبه 16 آبان 1394 ساعت 16:21

دانش اموز هستم.که کاشکی دانش اموزتون نبودم

سلام چرا آخه...واضح تر بگو چرا و چی شده

Secret شنبه 16 آبان 1394 ساعت 16:15

فک میکردم خیلی شما ادم خوبی هستید.و از همین که همه کاراتون رو حساب کتاب بود خوشم میومد.همین که هیچ وقت نمره به کسی اضافه نمی دادید می گفتم چقدر خوب حق و ضایع نمیکنه اقای طالبی.امروز یه جریانی رو از چند ماه پیش فهمیدم که دیدم اینطور نیست یک نفر رو که داره کارهای بزرگ میکنه رو درک نمیکنید. و وقتی نیسته راحت حقشو ضایع میکنید.شما اخلاقیات رو فراموش کردید.اگه قرار بر این بود از درس ندادن شما سر کلاس و گوشی بازی کردن شما خیلی ما ضرر کردیم و خق ضایع شده:

من متوجه نمیشم چی میگی..من نزدیک یک ساله گوشی در کلاس نمیبرم یا استفاده نمی کنم و از این که حقی از شما ضایع شده عذر می خوام ولی کاش دقیقا و واضح توضیح می دادید کجا و چی و چه موقع...الان مساله گنگه خداییش

هادی زین الدینی چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 20:17

بسیار عالی بود استاد.دلم هوای کلاساتون رو کرده.

سلام خیلی ممنونم و قدمت بر چشم هر وقت خواستی تشریف بیار

راشدانصاری شنبه 9 آبان 1394 ساعت 12:35 http://www.khaloorashed.com

سلام
دکتر دیگه حسابی ما رو فراموش کردی
فکر کنم یکسالی می شه سر نزدی!

سلام چشم خالو حتما...باور بفرما کمتر سر می زنم به وبلاگ ها

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.