خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

قهوه خونه


یادت میاد دو ماه پیش تو تهرون                     تو قهوه خونه دور سبزه میدون

من بودم و یه قلیون قدیمی                         بدون یک هم نفس صمیمی

بهم نگاه عاشقونه کردی                             دوباره دوریتو بهونه کردی

تو با چشای خوشگل خمارت                        اشاره کردی که بیام کنارت

تو اومدی پهلوی من نشستی                      گفتی چرا غریبه و تک هستی

گفتی که عاشقم شدی صمیمی                  شبیه عشق نیکی کریمی

برای خاطرات عشق ماندگاری                     عکسامو دادم به تو یادگاری

یادت میاد شمارمو گرفتی                          بازم بگم یا هنوزم خرفتی

یادت میاد گفتی که ای دیوونه                     این جا بده پاشو بریم تو خونه

ما اومدیم بریم یواش و آروم                        مامورا اومدند با ده تا باتوم

با این که توی عاشقیمون تکیم                   الان دو ماهه توی کهریزکیم

ببین عزیز گذشته ها گذشته                      برو دیگه کار تو خیلی زشته

بذار که من با آبرو بمونم                            دوباره مثل یک هلو بمونم

دانشگاه

آشفته شدم ز دست گیسوهایت

من کشته آن خنجر ابروهایت

یک ترم در آرزوی این بودم که

دستی ببرم به خرمن موهایت

--------

آتش زده ای به دل تو با کم رویی

 

لبخند بزن  هی بپران ابرویی

 

از ترم چهارم آرزو یم این بود

 با هم برویم عمره ی دانشجویی

----------