خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

درد دل دانشجو

با توام استاد دانشگاه چند تا نقطه چین           می کشم از دست تو هی آه چندتا نقطه چین


حق تدریست چنان بالاست تا ایتالیا                می توانی رفت هر شش ماه چندتا نقطه چین


من سفارش می کنم تا مکه هم یک سر برو       تا نگشتی بیش از این گمراه چندتا نقطه چین


ای که داری پیش ما دم از دیانت می زنی           دیدمت در کافی نت گهگاه چندتا نقطه چین


پول ما بیچاره ها را خوب می گیری ولی             می خوری فالوده را با شاه چندتا نقطه چین


تا پیامک می دهم یک نمره منفی می دهی       خود ولی با گوشی همراه چندتا نقطه چین


می کشانی روز برفی بی خودی ما را کلاس        چو ن تو مجبوری ها والله چندتا نقطه چین


با یکی دیدی مرا هرجا رسیدی گفته ای               کوه می سازی تو از یک کاه چندتا نقطه چین


در کمال بی شعوری من خجالت می کشم           از شعور ملت آگاه چندتا نقطه چین


کاش مسئولی می آمد حرف ما را می شنید         تا شود از حال ما آگاه چندتا نقطه چین


کاش در دانشگاه این جا بود چاهی چاله ای           تا که درد دل کنیم با چاه چندتا نقطه چین

نظرات 3 + ارسال نظر
Hamed چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 14:13

عالی عالی

سلام بسیار ممنونم

اسماعیلی یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 15:42

سلام استاد عالی بود من با تمام وجود شعرهاتون میخونم وازشون لذت میبرم من سمیرا اسماعیلی هستم چند تا نقطه چین.....

سلام ..ممنونم از لطفت

راشدانصاری یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 09:55 http://www.khaloorashed@gmail.com

سلام دکتر
نقطه چین هایت را دیدم....
خسته نباشید

سلام قربانت...منم میام از شما را می بینم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.